T-Mobile TV narostla meziročně téměř o 60 procent, do konce 1. pololetí měla necelých 180 tisíc zákazníků

14. srpen 2020

Zatímco loni měla na konci druhého kvartálu 113 tisíc klientů, aktuálně jich bylo 179 tisíc. Letní měsíce se operátor rozhodl využít pro překlopení všech zákazníků na novou platformu TV GO.

Meziroční nárůst 58,4 procenta registrovala v prvním pololetí 2020 televizní služba společnosti T-Mobile. Zatímco loni měla na konci druhého kvartálu 113 tisíc klientů, aktuálně jich bylo 179 tisíc. Letní měsíce se operátor rozhodl využít pro překlopení všech zákazníků na novou platformu TV GO, což podle reakcí na sociální síti Facebook nevyvolalo u řady z nich nadšené reakce. Pro klienty s původní verzí set-top boxů Arris to znamenalo jejich výměnu. Původní verzi platformy T-Mobile TV využívá stále například i naše redakce.

„Plně si uvědomujeme, jak jsou v této náročné době důležité integrované a spolehlivé telekomunikační služby, a cítíme povinnost pomoci našim zákazníkům překonat vážné problémy, kterým v důsledku koronavirové krize čelí," uvedl Juraj Bóna, výkonný ředitel společnosti T-Mobile pro Českou republiku, a doplnil: „Informační a komunikační služby pomáhají lidem zůstat v kontaktu a zajistit vše potřebné navzdory okolnostem, kdy je nutné v osobních i pracovních vztazích zachovávat nezbytný odstup.“

Operátor dále rozšiřoval také svou optickou síť s rychlostí až 1 Gbps, která mu do budoucna umožní například i přenos programů v Ultra HD/4K rozlišení. Nově je k dispozici dalším téměř třiceti tisícům domácností, například v Benešově, Břeclavi, Zlíně a naposledy v Prachaticích.

autor: lukpo
Spustit audio

Související